تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391 | 3:18 | نویسنده : saeed

با استفاده از White Noise FULL آرام باشید ، راحت بخوابید و احساس خوبی بدست آورید . نرم افزار White Noise FULL تعداد ۴۰ آهنگ آرامش بخش دارد که به آرامش شما و خوابی راحت کمک می نماید . امکان کار در پس زمینه ، امکان قرار دادن تایمر برای خاموش شدن خودکار آهنگ ، امکان کنترل صدا ، به همراه صدا های با کیفیتی از امواج اقیانوس ، بارش باران و … از خصوصیات نرم افزار White Noise FULL می باشد .

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391 | 2:16 | نویسنده : saeed

ThinkFree Office Mobile نرم افزاری قدرتمند برای اجرا و ویرایش اسناد آفیس در گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید می باشد . این نرم افزار امکان اجرا ، ویرایش ، دسترسی و به اشتراک گذاری اسناد آفیس را بر روی گوشی تان و در هر کجا و هر زمان در اختیارتان قرار می دهد . ThinkFree Office Mobile همچنین قابلیت اجرای فایل های PDF را نیز دارا می باشد . امکان ذخیره تا ۲ گیگابایت بصورت آنلاین ، پشتیبانی از Google docs ، پشتیبانی از فرمت های DOC ، DOCX ، DOT ، DOTX ، RTF ، TXT ، XLS ، XLSX ، CSV ، PPT ، PPTX ، PPS ، PPSX ، POT ، POTX و PDF و بسیاری موارد دیگر از خصوصیات این نرم افزار می باشد .

 


 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391 | 1:33 | نویسنده : saeed

نرم افزار Tapatalk نرم افزاری برای دسترسی راحت به انجمنها یا فروم های اینترنتی است. این نرم افزار انجمن های

اینترنتی را برای استفاده در گوشی موبایل سریع و آسان می کند. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید ۲٫۰ و بالاتر

طراحی و ساخته شده است.

 

 


برچسب‌ها: android, apk, Tapatalk v2, 2, 6, آندروید, انجمن اینترنتی در اندروید, دانلود نرم افزار Tapatalk v2, 2, 6, نرم افزار, نرم افزار android, نرم افزار آندروید, نرم افزار جدید آندروید, نرم افزار دسترسی به انجمن اینترنتی برای آندروید, نرم افزار موبایل ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | 3:11 | نویسنده : saeed

CameraPro که در گذشته با نام CameraX شناخته می شده ، یکی از نرم افزار های قدرتمندی است که امکان دسترسی سریع به دوربین گوشی برای گرفتن عکس و ضبط ویدیو را با ویژگی های فراوان برای شما فراهم می آورد. این نرم افزار قابلیت بالایی برای ضخصی سازی طراحی و محل قرار گیری منو در اختیار شما قرار می دهد . تصاویر گرفته شده توسط CameraPro می توانند بصورت مستقیم بر روی Facebook, Flickr, Picasa و Twitter آپلود شوند .

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 | 5:19 | نویسنده : saeed

نرم افزار Typo Digit Clock Widget برای ساخت ویجت ساعتهای دیجیتالی است. بوسیله این نرم افزار

میتوانید ویجت های ساعت زیبا و گرافیکی بسازید و آنها را به دلخواه خود شخصی سازی کنید. این نرم افزار

برای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

نرم افزار ساخت ساعت های دیجیتالی Typo Digit Clock Widget v1.9 - آندروید


برچسب‌ها: apk, Typo Digit Clock Widget v1, 9, اندروید, دانلود نرم افزار Typo Digit Clock Widget v1, 9, نرم افزار android, نرم افزار Typo Digit Clock Widget v1, 9 برای آندروید, نرم افزار آندروید, نرم افزار ساخت ساعت های دیجیتالی برای آندروید ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 | 4:52 | نویسنده : saeed

دیگر هیچ لحظه ای از المپیک را با استفاده از نرم افزار BBC Olympics از دست ندهید . این نرم افزار امکان

پخش مستقیم بازی های المپیک را بر بستر ۳G و Wi-Fi فراهم می نماید . اخبار مهم ، دریافت نظرات

کارشناسان ورزشی ، پخش مستقیم بازی ها ، زمان بندی و نتایج مسابقات ، جدول مدال ها ، امکان استفاده

آفلاین و امکان به اشتراک گذاری ویدیو ها و اخبار از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی از خصوصیات این نرم

افزار می باشد .  

 


برچسب‌ها: برنامه آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, برنامه کاربردی آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, برنامه گوشی آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, حل مشکل برنامه آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, دانلود برنامه android BBC Olympics v1, 1, 1, دانلود برنامه سیستم عامل آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, دانلود نرم افزار سیستم عامل آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, سایت به روز آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, مشکل در برنامه آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, مشکلات برنامه آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, نرم افزار آندروید BBC Olympics v1, 1, 1, نرم افزار گوشی آندروید ,

ادامه مطلب

برای این ساعت پلیر قدرتمند VLC Direct Pro v5.6 با قابلیت پخش انواع فایل های صوتی و تصویری و پخش زیرنویس srt را برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید آماده ی دریافت قرار داده ایم. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 


برچسب‌ها: نرم افزار آندروید 2, 3, نرم افزار آندروید سامسونگ, نرم افزار اچ تی سی, نرم افزار سامسونگ, پخش زیرنویس در آندروید, برنامه پلیر آندروید, برنامه آندروید, دانلود نرم افزار آندروید, دانلود پلیر برای آندروید ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 15 مرداد 1391 | 1:16 | نویسنده : saeed

نرم افزار My Data Manager به شما کمک میکند روی حافظه اصلی و جانبی گوشی موبایل خود مدیریت و کنترل بهتری داشته باشید و هیچ موقع فضا کم نیاورید. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید روزهای قابل استفاده از مموری را بر اساس مصرف حافظه میتوانید مشاهده کنید.

نرم افزار مدیریت حافظه گوشی My Data Manager v2.1.0 - آندروید



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 مرداد 1391 | 22:20 | نویسنده : saeed

با گسترش روز افزون گوشی های با سیستم عامل اندروید ، تک موب هم سعی نموده تا انواع بازی ها و نرم افزار ها را که مخصوص این سیستم عامل هستند را برای شما تهیه کند ؛ در این مطلب نیز ، تقویم سال 1391 شمسی را برای گوشی های اندروید آماده کردیم که امیدواریم از این تقویم موبایل نهایت استفاده را ببرید.
هم اکنون میتوانید این تقویم را برای گوشی خود دریافت کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 1 فروردين 1386 | 11:24 | نویسنده : saeed

با نرم افزار Persheh میتوانید به اوقات شرعی شهر از طریق Gps گوشی و یا انتخاب دستی از بین شهرها دسترسی داشته باشید. دعای روز ماه رمضان را بخوانید و با استفاده از ذکر شمار برنامه ذکر بگویید و آن را برای ادامه ذخیره کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید ۲٫۰ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 1 فروردين 1386 | 23:39 | نویسنده : saeed

نرم افزار جالب Metal core لاک اسکرینی جالب و متفاوت برای قفل صفحه نمایش گوشی شما با ظاهری جدید

است. این نرم افزار با تغییر شکل ظاهری لاک اسکرین گوشی شما آن را به صورت سیستم مکانیکی با چرخ دنده ها

و ابزار آلات صنعتی نشان میدهد.

نرم افزار لاک اسکرین مکانیکی Metal core GO Locker Theme v1.0 - آندروید



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 12 مرداد 1391 | 23:49 | نویسنده : saeed

خدایا قدر ما را به قدر مولاعلی(ع) نزدیک فرما
و اکنون در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه عشقبازی با معبود، ماه رهایی از تعلقات و وابستگی های مادی و هر چیز فانی شدنی، که بقا آن سو تر منتظر مشتاقانی است که خود را به زیور عبودیت آراسته و رها و مجرد از وابستگی ها ، تشنه وصال به عشق لایزال پروردگار مهربان خود هستند.
به همین مناسبت سایت آریاموبایل کتاب شگفت انگیز ایبوک مجیک را در اختیار شما می گذارد تا این ماه را با فیض هر چه بیشتر گذرانده و توشعه ای مناسب برای خود فراهم آوردید، باشد که دعا گوی ما نیز باشید

 



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد