تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391 | 3:15 | نویسنده : saeed

Easy Uninstaller Pro یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمند ترین ابزار های حذف نرم افزار های نصب شده در گوشی های اندروید می باشد . امکان حذف نرم افزار ها بصورت دسته ای ، امکان حذف نرم افزار با یک کلیک ، امکان نمایش نام ، ورژن ، زمان آپدیت و سایز نرم افزار ، امکان جستجوی نرم افزار با نام ، امکان به اشتراک گذاری نرم افزار و بسیاری دیگر از خصوصیات این نرم افزار کاربردی می باشد .



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391 | 2:57 | نویسنده : saeed

با استفاده از نرم افزار Vignette از ۷۶ افکت تصویری و ۵۷ فریم برای اعمال بر روی تصاویر گرفته شده توسط دوربین در گوشی های دارای سیستم عامل اندروید استفاده نمایید . Vignette یک نرم افزار مدیریت دوربین گوشی است که امکان گرفتن عکس با رزولوشن بالا همراه با افکت های تصویری را فراهم می نماید . امکان استفاده از فلش و دوربین جلو ، بهره گیری از حالت تایمر ، گذشت زمان و steady-shot ، امکان بزرگنمایی ۱۰ برابر ، امکان ذخیره محل عکس برداری بر روی تصاویر ، امکان به اشتراک گذاری تصاویر و بسیاری دیگر از خصوصیات این نرم افزار می باشد .

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود برنامه Vignette v2012.08.11.1 برای اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391 | 2:41 | نویسنده : saeed

MMMOOO Mega Smileys یک نرم افزار جالب است که توانایی شما را در چت با استفاده از ابزار های کاربردی و بامزه افزایش می دهد . ده ها صورتک ، نوشته های جالب ، نماد های مخصوص و … توسط این نرم افزار در اختیار شما قرار می گیرد تا از آن ها در اس ام اس ها ، ایمیل ، فیسبوک و … استفاده نمایید . MMMOOO Mega Smileys بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین ۳ ، انا و بل قابل نصب و استفاده بوده و بصورت ساین شده از موب پی سی آماده دریافت می باشد . 



ادامه مطلب

Full Screen Caller ID PRO نرم افزار جالبی است که تصویر فرد تماس گیرنده را بصورت تمام صفحه بر روی گوشی اندرویدی شما به نمایش در می آورد . این نرم افزار امکان شخصی سازی نحوه نمایش تماس های دریافتی و گرفته شده ، اس ام اس ها و ایمیل ها را فراهم می آورد . با استفاده از قابلیت Text-to-speech این نرم افزار امکان خواندن نام فرد تماس گیرنده را فراهم می آورد . از قابلیت های دیگر Full Screen Caller ID PRO می توان به امکان دانلود تصاویر دوستان شما از فیسبوک و قرار دادن بعنوان تصویر دفتر تلفن ، اشاره نمود .

 

 

 

برچسب‌ها: ابرنامه آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, برنامه کاربردی آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, برنامه گوشی آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, حل مشکل برنامه آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, دانلود برنامه android Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, دانلود برنامه سیستم عامل آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 0, 2, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, دانلود نرم افزار سیستم عامل آندروید Full Screen Caller ID v7, 0, 7, سایت به روز آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, مشکل در برنامه آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, مشکلات برنامه آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, نرم افزار آندروید Full Screen Caller ID PRO v9, 1, 1, نرم افزار گوشی آندروید ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391 | 1:23 | نویسنده : saeed

نسخه جدید برنامه BlueTooth Mania را سایت دانلود رایگان برای شما در نظر گرفته است که بوسیله این نرم افزار آیفون شما قادر خواهید بود تا فایل ها و عکس های خود را به دیگران انتقال دهید. همچنین اگر در 2 دستگاه این برنامه آیفون نصب باشد و رنج شده باشند قابلیت چت برای 2 شخص فعال میشود و میتوانند با یکدیگر به گفتگو بپردازند. همچنین اشتراک گذاری آلبوم عکس و تمامی اطلاعات و استفاده از شکلک ها در چت از قابلیت های دیگر این برنامه بلوتوث آیفون است که گروه نرم افزاری دانلود رایگان پیشنهاد میکند این برنامه را از دست ندهید. نرم افزارر نیاز به ورژن iOS 4 به بالا دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391 | 5:13 | نویسنده : saeed

 

CPU Sleeper یک برنامه ی کاربردی می باشد که نسخه جدید ان به تازگی برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود زمانی که گوشی یا تبلت شما به حالت sleep (صفحه خاموش میشود) می رود پردازنده گوشی را غیر فعال کنید که این امر موجب افزایش عمر پردازنده و باطری میشود. برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!


برچسب‌ها: 3, 6, CPU Sleeper, CPU Sleeper v2, 5 مخصوص اندروید, CPU Sleeper v3, 6 APK, CPU Sleeper v3, 6 برای اندروید, CPU Sleeper v3, 6 مخصوص اندروید, v3, 6, استراحت پردازنده با CPU Sleeper v2, 5, استراحت پردازنده با CPU Sleeper v2, 5 برای اندروید, افزایش عمر پردازنده, افزایش عمر پردازنده اندروید, افزایش عمر پردازنده تبلت, افزایش عمر پردازنده در اندروید, دانلود CPU Sleeper v2, 5, دانلود با لینک مستقیم, دانلود برنامه آندروید با لینک مستقیم, دانلود برنامه جدید آندروید, دانلود جدید, دانلود نرم افزار آندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار جدید آندروید, دانلود نرم افزار های اندروید, نرم افزار آندروید, نرم افزار اندروید, نرم افزار جدید آندروید, نسخه 3, 6,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391 | 4:22 | نویسنده : saeed

بازی Extreme Defence v1.0.1 یک  بازی استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که گیم پلی آشنایی داره . ساختن برج های دفاعی ، قدرتمند انها برای مقابله با دشمنان و   دفاع در مقابل دشمنانتون در بازی . بازی Extreme Defence v1.0.1 یک بازی با گرفیک خوب و گیم پلی عالی می باشد در زیر ویژگی های بازی اورده شده استو
قابل اجرا روی سیستم عامل های اندروید ۲٫۳ به بالا
سبک بازی استراتژیک
تست شده روی LG Optimus 2X
پشتیبانی از App 2 SD


 

 

 

 

 

برای دانلود بازی  و دیدن سایر عکس ها از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391 | 3:44 | نویسنده : saeed

بازی LEGEND OF MASTER 3 APK  یکی از بازیهای افسانه ای برای اندروید میباشد. بازی از گرافیک خوب و بالایی برخوردار است. این نسخه از بازی کاملاً آفلاین میباشد. از ویژگی های بازی میتوان به داستان زیبای آن اشاره کرد که هر کاربری را حیرت زده خواهد کرد. اگر طرفدار بازیهای استراتژیک هستید بازی Legend of Master را ازد ست ندهید.در  بازی  LEGEND OF MASTER 3 APK شما در جریان یک افسانه قدیمی قرار میگیرید. شما باید به دشمنان خود مبارزه کنید و آنها را شکست دهید.  بازی از گرافیک خوب و بالایی برخوردار است.


 

برای دانلود بازی  و دیدن سایر عکس ها از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید


 


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391 | 3:18 | نویسنده : saeed

با استفاده از White Noise FULL آرام باشید ، راحت بخوابید و احساس خوبی بدست آورید . نرم افزار White Noise FULL تعداد ۴۰ آهنگ آرامش بخش دارد که به آرامش شما و خوابی راحت کمک می نماید . امکان کار در پس زمینه ، امکان قرار دادن تایمر برای خاموش شدن خودکار آهنگ ، امکان کنترل صدا ، به همراه صدا های با کیفیتی از امواج اقیانوس ، بارش باران و … از خصوصیات نرم افزار White Noise FULL می باشد .

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391 | 3:5 | نویسنده : saeed

Angry Snake یک بازی قدیمی با شکل و شمایلی جدید برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است . Angry Snake بازی برای آینده است . در این بازی سرگرم کننده و جالب شما باید به حریفان مقابل خود شلیک نمایید . باهوش باشید و با دقت بازی کنید . مراقب باشید معتاد نشوید ! Angry Snake با فرمت جاوا بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ ، سیمبین ۳ ، انا و بل قابل نصب و اجرا می باشد .

 


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 صفحه بعد